Sorosen® Myyntikirjekampanja

Hanki jatkuvasti uusia asiakkaita ikivihreän myyntikirjekampanjan avulla

Puuttuuko sinulta yksinkertainen malli hankkia uusia asiakkaita? Kylmäsoitot ei ole vaihtoehto, buukkausfirmasta saa huonoja käyntejä, ja asiakashankinta on kallista? Myyjien jatkuva potkiminen on raskasta?

Mitä jos kirjoittaisin myyntipuheesi paperille, ja alkaisit monistaa sitä? Myyntipuheesi on toki vakuuttavampi henkilökohtaisesti kuin paperilla, mutta:

Hyvällä myyntikirjeellä ei ole maanantaita, ei flunssaa, ei parisuhdehuolia, ei lapset sairaana, eikä se koskaan lue työehtosopimusta. Parasta siinä on sen monistettavuus. Kun myyntipuheesi paperilla toimii hyvin, voit monistaa kirjettäsi lähes rajattomasti. 

Myyntikirjeessä ei kuitenkaan ole mitään taikuutta tai epäeettistä. Siinä on vain sinun paras myyntipuheesi paperille kirjoitettuna. Jotta asiakas tai asiakasehdokkaasi lukisi kirjeesi ja toimisi kuten haluat, sanat paperilla täytyy olla oikeita ja oikeassa järjestyksessä. 

Pelkät sanatkaan eivät kuitenkaan riitä. Se mitä ehdotat, on tärkeämpää kuin se, miten ehdotat sen. 

Ennen kuin kirjoitamme varsinaista myyntitekstiä, kirjeessä täytyy olla kohdallaan

  • Asemointi
  • Kohderyhmän valinta
  • Tarjous

Huonot uutiset ovat siinä, että teksti tulee vasta neljänneksi tärkeimpänä. Hyvät uutiset siinä, että autan sinua näissä kolmessa ensimmäisessä.

Mitä Sorosen® Myyntikirjekampanja siis tarkalleen ottaen on?

Kirjoitan yrityksellesi myyntikirjekampanjan, jota voit käyttää suorapostituksena, kirjeenä, sanomalehtimainoksena tai sähköpostiviestinä.

Myyntikirjekampanjan avulla sinun on mahdollista

  • hankkia asiakkaita jatkuvasti ja ennakoitavasti
  • toistaa sama kampanja joka vuosi
  • käyttää samaa kampanjaa vuosikausia eri medioissa
  • laskea asiakashankinnan kustannuksia
  • vähentää asiakashankinnasta syntyvää stressiä
  • kasvattaa myyntiä ja katettasi

Voit käyttää yhtä ja samaa toimivaa kirjettä yhä uudelleen ja uudelleen. Parhaat mainokset maailmalla ovat pyörineet voittamattomina jopa 40 vuotta. 

Oma ennätykseni on perustamani maalausliike Sorcolorin Pentti-mainos, jonka ideaa testasin ensimmäisen kerran keväällä 2019. Mainos on siis pyörinyt tuloksekkaasti yli 3 vuotta, eikä mikään viittaa sen tehon himmenemiseen.

En ole kuitenkaan onnistunut vain maalausalalla. Tässä muutamia kommentteja, mitä asiakkaani sanovat kirjoittamistani kirjeistä.

“Tilasimme Miikalta myyntikirjekampanjan. Sen tarkoituksena oli saada tapaamisia suoraan myyjien kalenteriin.

Kampanja oli kaikkien aikojen parhain myyntikirjekampanjamme. Olemme tuloksiin tyytyväisiä ja yhteistyö jatkuu.”

Jani Kaarivaara

Liiketoimintajohtaja

LähiTapiola Savo


”Toimimaton ja kallis arpapeli on vaihtunut ennustettavaan ja kannattavaan markkinointiin”

Jussi Vepsäläinen

Yrittäjä

Autokorjaamo Vepsäläinen


”Myyntikirjeprosessi oli nopea ja se oli meille tärkeää. Saimme yhteydenotoista konkreettista kauppaa. Tulokset ovat kovia. Minimitavoitteemme on ylittynyt jo moninkertaisesti!”

Kalle Karjula

Myyntijohtaja

Talliosake

Kuten huomaat, parhaimmillaan yksi myyntikirjekampanja voi tuottaa isosti kauppaa ja myyntiä. Mutta ikävä kyllä Sorosen® Myyntikirjekampanja ei sovi sinulle, jos…

  • et uskalla tehdä mitään eri tavalla kuin muut
  • et uskalla tehdä asiakkaallesi kunnollista lupausta ongelman ratkaisemisesta
  • sinulla ei ole asiakaslistaa, jolle lähettää kampanjaa
  • haluat tuloksia yhdessä yössä

Sorosen® Etusivu Uusiksi sopii yrityksellesi, jos…

  • olet parempi kuin kilpailijasi tai ainakin erilainen
  • uskallat tehdä rohkean lupauksen asiakkaan ongelman ratkaisemisesta
  • pystyt käyttämään myyntikirjekampanjaa useampana vuonna peräkkäin
  • osaat mitata tuloksia

Sorosen® Myyntikirjekampanja maksaa 2000 € + alv 24 %.

Kiinnostunut jatkamaan keskustelua aiheesta? Täytä lyhyt lomake alapuolella, niin katsotaan sopiiko myyntikirjekampanja sinulle. Voit halutessasi myös lähettää minulle sähköpostia miika@miikasoronen.fi tai soittaa numerooni 050 367 6580.

Jätä yhteydenottopyyntö!