Onko myyntisivusi steriili, josta ei irtoa kunnollisia tuloksia?
Mitä jos tulokset paranisivat 30, 60 tai jopa 100 prosenttia?
Nettisivujen myynti- tai tuotesivujen saaminen myyväksi ei ole helppoa.
Jos olisi, ei kenelläkään olisi myyntiongelmaakaan.
Ei tarvittaisi kylmäpuheluita tai ovelta ovelle -luukutusta. Ei olisi jatkuvia myyntibudjettien alituksia, kassakriisiä ja johtoryhmän kriisipalavereita.
Kun teit nettisivujasi, panostit varmasti visuaalisuuteen. Mainostoimiston kaveri puhui jotakin hakukoneoptimoinnista.
Sivustasi tuli visuaalisesti kaunis ja helppolukuinen, johon ihmiset löytävät Googlettelun jälkeen.
Siltikään tarpeeksi moni ei konvertoidu – kuten hienosti sanotaan – eli osta, ota yhteyttä tai pyydä lisätietoja.
Ja niistä, ketkä tekevät mitä haluat, osa on vielä vääränlaisia. He ovat kenties vain halvan hinnan perässä.
Ja koska tuotteesi on parempi kuin muilla, et tietenkään halua myydä sitä halvalla.
Kun sivustolla vierailijat eivät muutu asiakkaiksesi, menetät joka päivä rahaa, joka voisi olla taskussasi.
Tähän on olemassa onneksi ratkaisu.
Ennen kuin kerron sen, haluat varmaan tietää, miksi nettisivut eivät yleensä myy?
Olet varmasti kuullut sanottavan useasti, että nettisivut ovat yrityksesi käyntikortti. Se on totta, mutta kuinka useasti joku on päättänyt ostaa joltakin tuotteen tai palvelun käyntikortin perusteella?
Asiaa lähestytään siis yleensä väärästä päästä.
Nettisivusi ovat se paikka, johon ohjaat ihmisiä etsimään ratkaisua heidän ongelmiinsa. Jos et pysty siellä kertomaan selvästi, minkä heidän ongelman ratkaiset paremmin kuin kilpailijat, he siirtyvät etsimään ratkaisua muualle.
Taistelet ihmisten huomiosta kymmenien tuhansien muiden yritysten kanssa päivittäin. Sosiaalisen median adhd-algoritmit eivät helpota urakkaasi.
Ihmisillä on satoja ongelmia ratkaistavana ja tarpeita tyydytettävänä.
Siksi viestisi täytyy imaista lukemaan, ja toimimaan heti. Muussa tapauksessa sivustovierailijasi on kilpailijasi kassan luona laittamassa rahansa sinne.
“Emme olleet tyytyväisiä nettisivujemme teksteihin mutta asiakaskiireet ajoivat aina kirjoittamisen edelle. Tilasimme Miikalta uudet sisällöt. Häneltä tuli erittäin hyviä huomioita miltä niin tekstit kuin sivujen ulkoasukin näyttivät ulkopuolisen silmin. Jopa markkinoinnin ammattiainen sokaistuu helposti omalle tekemiselleen. Suosittelenkin Miikaa, jos haluat rehellistä ja asiantuntevaa palautetta nettisivuistasi, myyvät tekstit tasapaksun jaarittelun sijaan ja ennen kaikkea lisää liidejä ja asiakkaita!”
Ama Nuutamo
Aarna Marketing
Laita Sorosen® Myyntisivu Uusiksi tuottamaan sinulle lisää myyntiä ja asiakkaita
Sorosen® Myyntisivu Uusiksi on viikon kestävä projekti, jolla tärkeimmän tuotteesi sivu laitetaan tuottamaan sinulle asiakkaita ja lisää myyntiä.
Myyntisivu Uusiksi ei ole siis tavallinen tuotesivu, jossa kerrotaan tuotteesi keskeisimmät ominaisuudet.
Kun kirjoitan Myyntisivusi Uusiksi, tutustun ensiksi asiakkaasi ongelmaan. Sen jälkeen tutustun pahimpien kilpailijoidesi tuotteisiin sekä heidän tarjoamiin ratkaisuihin.
Sitten tutustun sinuun, yritykseesi, ja tuotteeseesi.
Kun olen tehnyt nämä taustatyöt, yhdistän löydökseni tuloksia tuottavaksi tekstiksi, joka imaisee asiakkaasi lukemaan myyntitekstisi, sekä sen jälkeen toimimaan haluamallasi tavalla.
Sen jälkeen on editoinnin vuoro yhdessä sinun kanssasi.
Katsomme, että sivu näyttää sinun puheelta asiakkaallesi.
Jonka jälkeen pääset nauttimaan tuloksista…
Mutta toimiiko Myyntisivu Uusiksi sinun yrityksellesi?
Olisi mukava sanoa, että kirjoittamani Myyntisivu Uusiksi toimii joka alalla ihan missä tahansa.
Haluan kuitenkin kristittynä perheenisänä olla 100 % rehellinen.
En voi auttaa kaikkia. Myyntisivu Uusiksi on kuin auton moottorin ohjelmointi kokonaan uudella ohjelmalla, ei täysi koneremontti loppuunajetun moottorinraadon tilalle.
Jos haluat pelkästään hakukoneoptimoidun sivun, en voi auttaa sinua.
Jos olet kiinnostunut pelkästään brändin rakentamisesta, olen hyödytön kumppani sinulle.
Jotta en tuhlaa sinun tai omaa kallisarvoista aikaa, pyydän että tsekkaat seuraavan tarkasti:
Myyntisivu Uusiksi ei kuitenkaan sovi sinulle, jos…
- Sinulla ei ole ollenkaan myyntiä, tai sitä on tosi vähän. Jos teen sinulle kaiken alusta alkaen, se on sama kuin perustaisin yrityksen itselleni.
- Myyvä teksti on mielestäsi liian jenkkiä tai liian myyvää. Tai tekstin määrälle on olemassa jokin maksimimitta, jonka ihmiset näkemyksesi mukaan jaksavat lukea.
- Yrityksesi tai tuotteesi ei erotu kilpailijoistasi mitenkään.
- Olet valmis käyttämään epäeettisiä temppuja, kuten epätodellista niukkuutta, ikuisesti jatkuvia avajaistarjouksia, tai alennuksia normaalihinnoista, joilla kukaan ei ole koskaan ostanut sinulta.
- Et toimita asiakkaalle sitä mitä lupaat, tai et hyvitä kämmejäsi reilusti
- Tiedät lopulta itse paremmin, miten myyvää tekstiä kirjoitetaan
- Olisit lopulta osannut itsekin kirjoittaa koko sivun uusiksi
Myyntisivu Uusiksi taas sopii sinulle, jos…
- Ymmärrät, että myyvä teksti on myyvää tekstiä siksi, että se myy.
- Sivuillasi on tasaisesti liikennettä
- Kehität markkinointiasi pitkäjänteisesti
- Uskallat tehdä rohkean lupauksen asiakkaan ongelman ratkaisemisesta
- Olet parempi tai vähintään erilainen kuin kilpailijasi
- Osaat tehdä ehdottamani muutokset nettisivuillesi tai sinulla on mainostoimisto, joka hoitaa homman
Kuinka paljon Myyntisivu Uusiksi maksaa?
Tiedän, että löydät markkinoilta jonkun, joka tekee sinulle vaikka koko nettisivusi uusiksi 500 eurolla.
Valitettavasti en ole kuitenkaan yksi heistä.
Minun työni on parantaa myyntisivusi konversiota merkittävästi. Jos se olisi 30 % paljonko voisit saada vuodessa lisää liikevaihtoa?
Kuinka paljon lakkaisit menettämästä rahaa kilpailijoillesi?
20 000 euroa? 200 000 euroa? 1 200 000 euroa?
Myyntisivu Uusiksi maksaa 990 euroa. Se ei todellakaan ole halpa, mutta ymmärrät varmasti, miksi. Minä en pelkästään kirjoita, vaan teen tuloksia.
(Huom, älä soita ja kysy hinnasta alennusta. Sitä ei saa kukaan mistään syystä)
”Määrän lisäksi nettisivuilta saadut yhteydenotot ovat huomattavasti laadukkaampia ja saamme heidät asiakkaiksi aiempaa paremmin. Turhat kontaktit ovat minimissään, jolloin pystymme palvelemaan omia asiakkaitamme paremmin.”
Jussi Vepsäläinen
Autokorjaamo Vepsäläinen
Tuloksia takuulla, tai et maksa senttiäkään
Koska kirjoittamani Myyntisivu maksaa pomminvarmasti enemmän kuin tuntilaskutteisen freelance-kirjoittajan, sinun täytyy tietysti olla varma, että työni tuottaa tuloksia.
Siksi saat työlleni takuun, jota tuskin saat mistään mainostoimistosta.
Jos tekemäni Myyntisivu Uusiksi ei maksa itseänsä takaisin seuraavan kuuden (6) kuukauden aikana, puolessa vuodessa, saat rahasi takaisin.
Asia ei ole tämän monimutkaisempi. Tietysti sinun täytyy näyttää lukemat toteen omasta analytiikastasi, mutta sen tietysti fiksuna ihmisenä varmasti tiesitkin.
Haluaisitko saada sivusi tuottamaan sinulle enemmän myyntiä ja asiakkaita?
Jos jätät sivusi ennalleen, mikään ei varmuudella muutu. Vai uskotko, että tekemättä mitään alat saamaan maagisia tuloksia yhtäkkiä?
Mikäli maailmantilanne muuttuu radikaalisti – kuten koronapandemiassa kävi – osa alkaa pärjätä automaattisesti kysynnän räjähtäessä.
Mutta seuraava “korona” saattaa tulla 30 vuoden päästä.
Joten ryhdytäänkö toimeen saman tien ja sivusi tuottamaan tuloksia?
Täytä tietosi alapuolen lomakkeeseen, niin otan sinuun sen jälkeen yhteyttä soittamalla, ja pääsemme liikenteeseen.
Ja jos tiedän, että en voi auttaa sinua, kerron sen kyllä avoimesti.
Joten toimi nyt heti.
Täytä tietosi alapuolen lomakkeelle, niin otan sinuun sen jälkeen yhteyttä.