Näin saat enemmän parempia tarjouspyyntöjä, jotta voit kasvattaa bisnestäsi nopeasti

Jos olet palveluita myyvä yrittäjä, tiedät jo, että myynnit ovat bisneksesi sydän. Ne pitävät veren virtaamassa.

Ja tiedät jo, että jos tarjouspyyntöjä ei tule tarpeeksi, ei myyntiäkään synny riittävästi.

Bisnes ei kasva, tai pahimmillaan se vain supistuu.

Olipa tilanteesi mikä hyvänsä, olen täällä nyt kertomassa, miten voit saada bisnekseesi lisää tarjouspyyntöjä – nopeasti.

Lue tämä sivu tarkasti erityisesti, jos

  1. Aikaa markkinoinnin tekemiseen on huonosti
  2. Rahaa markkinointiin on vain vähän
  3. Yhteistyö mainostoimiston kanssa ei ole tuottanut toivottuja tuloksia
  4. Etkä ole edes ihan varma, mistä pitäisi aloittaa

Jos jokin näistä osui kohdalleen sinun tapauksessa, olet oikeassa paikassa. Nimittäin…

Viimeisen 12 vuoden aikana – ensin omassa yrityksessäni seitsemän vuoden aikana, jolloin kasvatin sen nollasta seitsemään miljoonaan vain seitsemässä vuodessa sekä asiakkaideni kanssa viimeisen viiden vuoden aikana – olen auttanut asiakkaitani saamaan tarjouspyyntöä ja myyntiä useiden miljoonien eurojen edestä. 

Tiedän siis melko hyvin, miten bisnekseesi saadaan lisää tarjouspyyntöjä ja myyntiä.

En tietenkään tiennyt tätä 12 vuotta sitten, kun aloitin maalausbisneksessä. Vaan vuosien aikana minun on pitänyt luoda selkeä systeemi ja metodit, joilla tarjouspyyntöjä virtaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Myös tilanteissa, joissa taloudesta ei ole mitään vetoapua – kuten nyt.

Ja mikä parasta, systeemiäni ja metodejani on kehuttu erityisesti kahdesta asiasta:

  1. Se on todella selkeä
  2. Se on todella helppo viedä käytäntöön

Ja siksi kuka tahansa voi viedä nämä opit käytäntöön todella nopeasti. Ja saada tuloksia nopeammin kuin koskaan osasit kuvitellakaan.

Sillä ei ole väliä, oletko vasta aloittanut ja olet ilman kokemusta markkinoinnista tai olet ollut bisneksessä jo pitkään.

Ja jos olet kiinnostunut kuulemaan, miten voit saada ne käyttöön omaan bisnekseesi, minulla on sinulle hyviä uutisia.

Olen paketoinut koko filosofiani, systeemini ja metodini tiivistetysti kirjaani, ja nyt voit saada sen alapuolelta 17 euron erikoishintaan

Teesit – 37 tapaa saada lisää tarjouspyyntöjä ja myyntiä

teesit

Olen tiivistänyt ne siihen niin piukasti, että luet koko kirjan läpi noin 20 minuutissa. Ja voit sen jälkeen viedä ensimmäisen periaatteen kirjasta käyttöösi. Ja nähdä muutoksen tuloksissasi nopeimmillaan jo tänään. 

Kaikki kirjan periaatteet ja ohjeet nojaavat siihen, minkä olen nähnyt toimivan jatkuvasti. Tässä ei ole teoriaa, tai mitään, mikä nojaa hetkelliseen TikTok-trendiin tai kikkaan tai temppuun, joka toimii nyt, mutta ei enää ensi vuonna.  

Mutta mitä tämä työkirja tarkalleen ottaen sisältää?

Muun muassa kaikkea tätä

  • Miksi mittaamisesta on huonoimmillaan enemmän haittaa kuin hyötyä (teesi 3)
  • Miksi sinun ei kannata laajentaa kohderyhmääsi, kuten usein kehoitetaan (teesi 4)
  • Erilainen tapa erottua kilpailijoista, jota ei kopioida helposti (teesi 6)
  • Mikä yleinen harhaluulo erilaistumiseen liittyy (teesi 8)
  • Miten nettisivuista oikeasta kannattaa ajatella (teesi 10)
  • Nopein tapa tehdä enemmän kauppoja tarjouspyynnöistä (teesi 12)
  • Älä lankea tähän yleiseen, mutta halpaan ohjeeseen asiakaspalautteista (teesi 13)
  • Pomminvarma tapa saada “ilmaisia” kauppoja silloin tällöin (teesi 17)
  • Muutoksen riski, jos muutos tehdään väärin (teesi 21)
  • Yksinkertainen filosofia, miten markkinointi kehittyy koko ajan (teesi 23)
  • Ohje, joka sotii periaatetta nro 2 vastaan, mutta kannattaa silti tehdä (teesi 24)
  • Epäsuosittu, mutta tehokas tapa myydä asiakkaille uudestaan (teesi 25)
  • Yleinen virhe, joka pilaa valtavasti tuloksia (teesi 28)
  • Epätavallinen neuvo markkinoinnin sisällöstä (teesi 31)
  • 25 sanan tiivistys, mitä brändi on – ja mitä se varsinkaan ei ole (teesi 32)
jussi

Olen käyttänyt yhteensä yli 404 000 euroa rahoja perinteisiin mainostoimistoihin ja mainoksiin ja kokeillut melkein kaikkea. Valitettavasti valtaosa mainostoimistoista keskittyy turhiin mittareihin tai nokkeliin sloganeihin ja tulokset ovat harvoin erityisen hyviä.

Miika on toista maata. Ei hänkään täydellinen ole, mutta kiinnostunut vain asioista, jotka tuo tuloksia ja joista saa parhaan tuoton sijoitettuun rahaan nähden.

Jussi Vepsäläinen, Yrittäjä
Autokorjaamo Vepsäläinen Oy

WhatsApp Image 2022 06 03 at 14.53.37 e1659890500897

Olemme käyttäneet Miikan palveluita reilu pari vuotta. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyö jatkuu edelleen. Miikan kanssa työskentely on rentoa ja joustavaa.

Valitsin Miikan Vaskiseppien kumppaniksi, koska hänen kirjoittama teksti oikeasti myy, eikä ole vain kivaa sisällöntuotantoa.

Niko Kreivi, Myyntijohtaja
Vaskisepät

WhatsApp Image 2023 03 17 at 16.29.00 1

”Olemme saaneet yhteistyön myötä noin 40 % enemmän tarjouspyyntöjä samaan hintaan kuin aikaisemmin”

Paulus Kemppainen, Toimitusjohtaja
Omawatti

Kenen EI kannata hankkia tätä kirjaa itselleen?

Jos olet se ihminen, joka ostaa kirjan tai kurssin, mutta ei koskaan edes avaa sitä, älä tuhlaa rahojasi tähänkään.

Eikä itse asiassa sekään auta, jos ostat kirjan, luet sen, ja toteat mielessäsi: “Hyviä ajatuksia, noitahan voisi joskus kokeilla….”

ja sen jälkeen siirryt tekemään täsmälleen samaa, mitä olet tehnyt tähänkin asti.

Ainoa tapa saada tuloksia on laittaa asioita käytäntöön. Siksi kirjan lukemisen jälkeen sinun täytyy toimia ja laittaa kirjan teeseistä edes yksi käytäntöön. Esimerkiksi teesin nro 10 toteuttaminen nettisivuillasi parantaa markkinointisi tuloksia pomminvarmasti. 

Tai jos otat päivittäiseen käyttöön teesin nro 15, markkinointisi ja myyntisi tulokset lähtevät vain yhteen suuntaan: ylöspäin. 

Joten, jos sinulla on tapana ostaa jokin tuote, mutta jättää asiat roikkumaan, on parempi, että et osta tätä työkirjaa.  

Mutta jos olet ahkera ja fiksu yrittäjä, joka saa asiota aikaiseksi – kuten uskon, että sinä olet – nappaa kirja itsellesi klikkaamalla linkkiä alapuolella. 

rahat takaisin takuu

Ja muistutuksena vielä: Kannan kaiken riskin puolestasi. 

Jos jostakin syystä olet sitä mieltä, ettei kirjasta ole sinulle mitään hyötyä, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin palautan rahasi. Ei huonoja fiiliksiä, ja asia jää minun ja sinun väliseksesi. 

Joten, miksi et tekisi tilausta nyt, ennen kuin aika laskurissa menee nollaan ja sivu poistuu näkyvistä määrittelemättömäksi ajaksi.