”
Hanki yritykseesi enemmän parempia tarjouspyyntöjä ja lisää myyntiä TEESIT-työkirjan avulla
Ja tee ensimmäinen markkinointiasi parantava muutos jo 15 minuutin päästä
Jos olet yrittäjä, ja haluat kasvattaa bisnestäsi tai tehdä siitä kannattavampaa, niin…
minulla on sinulle iloisia uutisia.
Nimittäin viimeisen 11 vuoden aikana, jolloin olen työskennellyt yrittäjänä ja yritysten kanssa, olen havainnut markkinointiin liittyen neljä ongelmaa:
- Markkinointi ei toimi, eikä tiedä miten sitä pitäisi tai kannattaisi kehittää.
- Aikaa markkinoinnin tekemiseen ja kehittämiseen ei ole
- Rahaa markkinoinnin kehittämiseen ei ole
- Kuulet paljon kovia lupauksia, mutta et koskaan takuuta niiden toteutumisesta.
Jos jokin näistä kuulostaa tutulta, sinun kannattaa jatkaa lukemista, koska…
Juuri näitä tilanteita varten loin yksinkertaisen Miikan Teesit – 37 tapaa saada lisää tarjouspyyntöä ja myyntiä -työkirjan.
Esimerkiksi työkirjan alussa on neuvo, joka antaa selkeän perusohjeen ongelmaan nro 1.
Teesit -työkirjassa on vain 17 sivua. Siksi voit lukea sen läpi noin 15 minuutissa. Se on todennäköisesti vain murto-osa siitä ajasta, jonka minä ja sinä selaamme aivoja syövyttäviä lyhytvideoita somessa. Kyllä, siitäkin huolimatta, että emme haluaisi myöntää sitä itsellemme.
Kun olet lukenut kirjan, saat omaan markkinointiisi selkeät periaatteet, joiden avulla voit luoda itsellesi markkinointisysteemin, joka tuottaa sinulle enemmän parempia tarjouspyyntöjä edullisemmin.
Työkirja maksaa vain 29 euroa. Saat sen siis käytännössä yhden illallisen hinnalla. Ja minun on helppo luvata sinulle, että yksikin kirjan periaate tuottaa sinulle rahat takaisin todella todella nopeasti.
Ja mikäli näin ei tapahdu, lähetä minulle sähköpostia, niin palautan sinulle rahat tuossa tuokiossa.
Mutta mitä tämä työkirja tarkalleen ottaen sisältää?
Mistä nämä teesit ovat tarkalleen ottaen peräisin, ja toimivatko ne varmasti myös sinun bisneksessäsi?
Kaikki kirjan 37 teesiä ovat peräisin yli 11 vuoden ajalta, kun olen työskennellyt markkinoinnin parissa eri palveluita myyvien yritysten kanssa.
Nämä menetelmät eri palvelubisneksissä, kuten autokorjaamolla, maalausalalla, kattoremonteissa, aurinkopaneeleissa, henkilöstövuokrauksessa, taksien, keittiöremonttien, vuokravälityksen ,autonteippauksien ja monien muiden alojen myynnissä.
Ja kyllä, ne toimivat myös juuri sinun alallasi, riippumatta siitä missä päin Suomea pyörität bisnestäsi. Työkirjan periaatteet eivät ole mitään leikkaa ja liimaa malleja, tai valmispohjia ”täytä vain omat tietosi” -tyylillä.
Sen sijaan ne ovat yksinkertaisia periaatteita, joiden varaan voit luoda oman markkinointisysteemisi, joka tuo sinulle enemmän parempia tarjouspyyntöjä edullisemmin.
Olen käyttänyt yhteensä yli 404 000 euroa rahoja perinteisiin mainostoimistoihin ja mainoksiin ja kokeillut melkein kaikkea. Valitettavasti valtaosa mainostoimistoista keskittyy turhiin mittareihin tai nokkeliin sloganeihin ja tulokset ovat harvoin erityisen hyviä.
Miika on toista maata. Ei hänkään täydellinen ole, mutta kiinnostunut vain asioista, jotka tuo tuloksia ja joista saa parhaan tuoton sijoitettuun rahaan nähden.
Jussi Vepsäläinen, Yrittäjä
Autokorjaamo Vepsäläinen Oy
Olemme käyttäneet Miikan palveluita reilu pari vuotta. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyö jatkuu edelleen. Miikan kanssa työskentely on rentoa ja joustavaa.
Valitsin Miikan Vaskiseppien kumppaniksi, koska hänen kirjoittama teksti oikeasti myy, eikä ole vain kivaa sisällöntuotantoa.
Niko Kreivi, Myyntijohtaja
Vaskisepät
”Olemme saaneet yhteistyön myötä noin 40 % enemmän tarjouspyyntöjä samaan hintaan kuin aikaisemmin”
Paulus Kemppainen, Toimitusjohtaja
Omawatti
On tosin täysin mahdollista, ettei tästä kirjasta ole sinulle yhtään mitään hyötyä
ja se tapahtuu silloin, jos ostat kirjan, luet sen, ja toteat mielessäsi: “Hyviä ajatuksia, noitahan voisi joskus kokeilla….”
ja sen jälkeen siirryt tekemään täsmälleen samaa, mitä olet tehnyt tähänkin asti.
Ainoa tapa saada tuloksia on laittaa asioita käytäntöön. Siksi kirjan lukemisen jälkeen sinun täytyy toimia ja laittaa kirjan teeseistä edes yksi käytäntöön. Esimerkiksi teesi nro 10 toteuttaminen nettisivuillasi parantaa markkinointisi tuloksia pomminvarmasti.
Tai jos otat päivittäiseen käyttöön teesin nro 15, markkinointisi ja myyntisi tulokset lähtevät vain yhteen suuntaan: ylöspäin.
Joten, jos sinulla on tapana ostaa jokin tuote, mutta jättää asiat roikkumaan, on parempi, että et osta tätä työkirjaa.
Mutta jos olet ahkera ja fiksu yrittäjä, joka saa asiota aikaiseksi – kuten uskon, että sinä olet – tilaa kirja klikkaamalla linkkiä alapuolella.
Työkirja toimitetaan erillisellä valmennusalustalla. Saat sähköpostiisi välittömästi oston jälkeen kuitin sekä linkin kirjautumissivulle, jossa pääset luomaan itsellesi tunnukset (tai kirjautumaan sisään, jos olet ostanut minulta aikaisemmin). Valmennusalustalta voit ladata kirjan omaan käyttöösi.
Ja muistutuksena vielä: Kannan kaiken riskin puolestasi.
Jos jostakin syystä olet sitä mieltä, ettei kirjasta ole sinulle mitään hyötyä, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin palautan rahasi. Ei huonoja fiiliksiä, ja asia jää minun ja sinun väliseksesi.
Joten, miksi et tekisi tilausta nyt, ennen kuin aika laskurissa menee nollaan ja sivu poistuu näkyvistä määrittelemättömäksi ajaksi.