Tuplaa Tarjouspyyntösi -valmennus on juuri nyt suljettu.
Valmennuksen ovet aukeavat seuraavan kerran 01.11.2024
Tutustu valmennuksen sisältöön alapuolelta 👇
Tuplaa Tarjouspyyntösi
Jopa 90 päivässä
Jos myyt palveluita (kuten esim. remonttia, autonhuoltoa, aurinkopaneelien asennuksia, pihasaunojen rakentamista)…
Tai jos myyt asiantuntijuutta (asianajajat, personal trainer, jne)…
Ja olet taistellut asiakashankintasi kanssa, niin kuuntelehan hetki.
Kun perustin 11 vuotta sitten maalausliikkeen, halusin teettää meille hienot työvaatteet. Niinpä tilasin kotipaikkakunnaltani Haapavedeltä pienestä liikkeestä satsin vaatteita.
Kun ihastelimme fleece-paidan brodeerauksen tekoa, kehuimme työn jälkeä paikalliselle yrittäjälle.
“Niin, kyllähän näitä brodeerauksia tekisi enemmänkin, jos vain saisi enemmän kauppaa”, yrittäjä totesi.
Ihmettelin silloin, miksi kauppa ei muka kävisi. Työnjälki oli aina aivan priimaa, palvelu ystävällistä ja mahdolliset virheet korjattiin. Hintakaan ei ollut korkeimmasta päästä.
Vuosien aikana maalausbisnestä pyörittäessä ymmärsin, ettei tämä tuttu yrittäjä ollut poikkeus.
Monet yrittäjät ovat todellisia huippuja työssään, mutta eivät koskaan saa bisnestä kasvamaan tai kannattavaksi. Ja paikallislehden haastattelussa ennen eläkepäiviä he kertovat ensi töikseen pitävänsä lomaa, koska sellainen ei ole ollut mahdollista kymmeniin vuosiin.
Ja jos näin käy, siihen on vain yksi syy. Yrittäjä ei ole koskaan oppinut kunnolla yrittäjän tärkeintä taitoa: Saamaan asiakkailta tarjouspyyntöjä, ja tekemään niistä kauppaa.
Sinä haluat tehdä erilaisen tarinan. Tai muuten et varmaankaan olisi lukemassa tätä tekstiä täällä?
Kyse ei varmasti ole siitä, ettetkö olisi yrittänyt. Mutta mikä ikinä teetkin, tulokset eivät ole kunnianhimosi tasolla?
Mistä tiedän tämän? Siitä, että olen kävellyt sinun saappaissasi. Nimittäin…
Kasvatin maalausbisneksemme 7 vuodessa 7 miljoonaan. Mutta se ei tapahtunut helposti.
Se onnistui pitkälti siksi, että saimme jatkuvasti uusia tarjouspyyntöjä. Ja se oli mahdollista siksi, että uskalsin testata markkinoinnissa lähes kaikkea. Mainostimme sanomalehdissä. Lauloin radiomainoksissa. Teimme Google-mainoksia mainostoimiston kanssa. Muutimme nettisivuja konsultin ohella. Teimme aina uusia ja parempia myyntikansioita. Teimme tienvarteen jättitauluja. Listaa voisi jatkaa vielä vaikka kuinka.
Osa niistä toimi erinomaisesti, osa hetken aikaa, osa ei ollenkaan.
Ongelma oli siinä, että en osannut mitata markkinointia kunnolla. En myöskään tiennyt, miksi asiakkaat valitsivat meidät kilpailijoiden sijasta. Siksi en myöskään tiennyt, mihin markkinointitoimenpiteisiin minun olisi kannattanut eniten panostaa ja mihin ei. Sen sijaan tein kaikkea vähän. Monikanavaisesti, kuten yleinen neuvo kuuluu.
Jos voisin nyt palata ajassa taaksepäin, tekisin melko monta asiaa eri tavalla.
Onneksi olen nyt voinut auttaa seuraajaani Sorcolorilla, sekä useita asiakkaitani tekemään Mitattavaa Markkinointia™, jonka avulla he ovat tehneet markkinoinnistaan aseen, jolla he pärjäävät kovassa kilpailussa.
Olen käyttänyt yhteensä yli 404 000 euroa rahoja perinteisiin mainostoimistoihin ja mainoksiin ja kokeillut melkein kaikkea. Valitettavasti valtaosa mainostoimistoista keskittyy turhiin mittareihin tai nokkeliin sloganeihin ja tulokset ovat harvoin erityisen hyviä.
Miika on toista maata. Ei hänkään täydellinen ole, mutta kiinnostunut vain asioista, jotka tuo tuloksia ja joista saa parhaan tuoton sijoitettuun rahaan nähden.
Jussi Vepsäläinen, Yrittäjä
Autokorjaamo Vepsäläinen Oy
Olemme käyttäneet Miikan palveluita reilu pari vuotta. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyö jatkuu edelleen. Miikan kanssa työskentely on rentoa ja joustavaa.
Valitsin Miikan Vaskiseppien kumppaniksi, koska hänen kirjoittama teksti oikeasti myy, eikä ole vain kivaa sisällöntuotantoa.
Niko Kreivi, Myyntijohtaja
Vaskisepät
”Olemme saaneet yhteistyön myötä noin 40 % enemmän tarjouspyyntöjä samaan hintaan kuin aikaisemmin”
Paulus Kemppainen, Toimitusjohtaja
Omawatti
Koska tiedän, että monet yrittäjät raatavat kireässä hintakilpailussa ilman asiakkaita, enkä voi auttaa kaikkia henkilökohtaisesti, päätin paketoida Mitattavan Markkinoinnin™ -menetelmän valmennukseeni, jonka nimi on:
Tuplaa Tarjouspyyntösi
Tuplaa Tarjouspyyntösi on kehittämääni Mitattavan Markkinoinnin™ -menetelmään perustuva 30 päivää kestävä valmennus, jonka avulla pääset – missä tahansa oletkin nyt: aloittavana yrittäjänä, tai jo vuosia yrittäneenä – tilanteeseen, jossa
Ennen kaikkea olet tilanteessa, jossa sinun ei enää koskaan tarvitse stressata siitä, mistä ja milloin saat seuraavat asiakkaasi. Voit siirtyä viikonloppujen viettoon rauhallisin mielin, koska tiedät, että seuraavallakin viikolla saat uusia tarjouspyyntöjä, joista pääset tekemään seuraavat kauppasi.
Valmennuksessa opit Mitattavan Markkinoinnin™ 4 askeleen menetelmän, joka on testattu kymmenillä palveluita tekevillä yrittäjillä, kuten autokorjaamolla, kattoremonttiyrityksessä, maalausfirmassa, aurinkopaneelifirmassa, maanrakennusalalla ja personal training -palveluissa.
Mitattavan Markkinoinnin™ menetelmä ei ole ainoa järkevä tapa tehdä palveluita myyvän yrityksen markkinointia. Mutta sen sijaan se on minun ja asiakkaideni kokemuksen mukaan tehokkain ja vähiten aikaa vievä tapa tehdä markkinointia.
Tiedän nimittäin varsin hyvin, että sinulla on miljoona muutakin asiaa hoidettavana kuin yrityksen markkinointi. Ja siksi oletkin puun ja kuoren välissä. Asiakkaita on saatava, mutta aikaa ja osaamista niiden hankkimiseen ei meinaa olla.
Tuplaa Tarjouspyyntösi -valmennus on vastaus juuri tähän tilanteeseen.
”Minun ongelma oli päämäärätön haahuilu markkinoinnissa.
Kaikenlaista on kokeiltu, mutta markkinoinnissa ei ole ollut mitään selkeää ajatusta, eikä ymmärrystä siitä, mikä mahdollisesti toimii ja mikä ei. Tätä oli jatkunut jo yli 20 vuotta.
Valmennus auttoi selkeyttämään, mistä markkinoinnista on kyse ja miten sitä kannattaa tehdä. Nyt minulla on viimeinkin punainen lanka siihen. ”
Juha Rusanen, Yrittäjä
Työmyyrä Oy
Pilottiryhmän opiskelija
”Markkinointi on ollut omassa työssäni aiemmin vähän hähmäinen kokonaisuus.
”Markkinointi on ollut omassa työssäni aiemmin vähän hähmäinen kokonaisuus.
Valmennuksessa saa selkeän kuvan siitä, mitkä asiat ovat olennaisia markkinoinnin onnistumisessa ja mitkä eivät. Nyt tiedän myös, miten mittaan tuloksia. Suosittelen valmennusta.”
Samu-Pekka Jokitalo, Yrittäjä
Savon Aurinkosähkö Oy
Pilottiryhmän opiskelija
”Kun aloitin Sorcolorin markkinointipäällikkönä, olin kuin norsu posliinikaupassa.
Miikan valmennuksessa tajusin, mitä minun tarvitsee mitata ja mitä ei.
Firman markkinointi tuottaa nyt tarjouspyyntöjä tehokkaasti ja ennustettavasti.
Kokonaismarkkinointikustannus per tarjottu tarjouspyyntö on laskenut 12,5 % ja määrä noussut 19 %
Plussana valmennuksesta jäi mieleen paljon nippelitietoa, josta on hyötyä niin päivittäisten valintojen kanssa kuin markkinointistrategin luomisessa.”
Henri Huhtala, Markkinointipäällikkö, Sorcolor Oy
Pilottiryhmän opiskelija
Mitä valmennus tarkalleen ottaen sisältää?
Valmennus on jaettu 5 eri osioon. Jokaisessa osiossa on videot tai muuta kirjallista materiaalia, joissa näytän konkreettisesti askel askeleelta, kuinka luot oman markkinointisysteemisi. Ne etenevät järjestyksessä siten, että jokainen luo pohjaa seuraavalle osiolle. Voit käydä valmennusta omaan tahtiisi, ja viedä valmennuksen opit käytäntöön samantien.
Videot ovat melko lyhyitä, keksimäärin noin 20 minuutin mittaisia. Ne ovat riittävän pitkiä, jotta voit oppia niistä perusteellisesti asiat, mutta taas niin lyhyitä, että jaksat ja ehdit katsoa ne.
Kaikki ohjeet ovat yksinkertaisia, maalaisjärkisiä, ja käytännöllisiä ohjeita, jotka on helppo soveltaa omaan toimialaasi.
Ja tämän kaiken saat käsiisi, kun liityt valmennukseen.
Osio 1: Perusta Mitattavalle Markkinoinnille™
Osiossa 1 luomme kestävän perustan markkinoinnille, joka ei ole riippuvainen yhdestäkään trendistä, somealustasta tai muusta päivittäin muuttuvasta asiasta.
Osiossa 1 parhaita paloja muun muassa:
Osio 2: Isompi, nopeampi, vahvempi
Osiossa 2 etsimme sinulle kilpailuedun yksinkertaisella menetelmällä.
Tässä osiossa sinulle paljastuu muun muassa seuraavat asiat:
Osio 3 Väärät ja oikeat menetelmät
Osiossa 3 käymme läpi, miksi yleinen tapa tehdä markkinointia lähes poikkeuksetta epäonnistuu. Sen jälkeen perehdymme siihen, miksi Mitattavan Markkinoinnin™ menetelmä toimii parhaiten palveluita myyvälle yrittäjälle.
Osion 3 parhaita paloja muun muassa:
Osio 4 Käytännön markkinointisysteemi
Osiossa 4 menemme markkinointisysteemin luomiseen käytännössä. Käymme läpi vaihe vaiheelta, miten saat tuplattua tarjouspyyntösi.
Tässä muutama nosto sisällöstä:
Osio 5 Testaamisen lyhyt oppimäärä
Osiossa 5 käymme läpi, miten parannat jatkuvasti markkinointiasi myös ensi vuonna, sen jälkeisenä ja myös viiden vuoden päästä.
Parhaat palat osiosta 5:
Ja paljon paljon muuta.
Ja kun olet käynyt tämän valmennuksen läpi…
Olisi mukava latoa tähän listaus, miten tämän valmennuksen läpikäyminen vie sinut Luvattuun Maahan, kun teet vain mitä sanon.
Mutta… lue tämä erityisellä tarkkuudella!
Tämän valmennuksen läpikäyminen itsessään ei vie sinua yhtään mihinkään. Jos sinulla on tapana innostua jostakin hetkeksi, ja jättää se sitten kesken, ei sinun kannata osallistua tähän valmennukseen ollenkaan.
Tosin, koska yhä luet tätä, sinulla on selvästi keskittymiskykyä. 😄 Ja siksi uskon, että sinulla on myös pitkäjänteisyyttä ensin opiskella, ja sitten viedä asioita käytäntöön.
Ja ainoastaan niin voit nähdä parantuvia tuloksia markkinoinnissasi.
Ja jos olet nopea oppimaan, sekä reipas viemään asioita käytäntöön, parhaimmillaan jo 90 päivän jälkeen tarjouspyyntösi voivat tuplaantua.
Valmennuksen jälkeen
Paljonko Tuplaa Tarjouspyyntösi -valmennus maksaa?
Tässä kohti esittelysivua saatettaisiin monesti alkaa kertomaan ensin, kuinka monta vuotta elämästäni olen käyttänyt markkinoinnin opiskeluun. Ja sitten miten olen sijoittanut siihen kymmeniä tuhansia euroja, tuhansia tunteja kaikkine epäonnistumisineen ja virheineen. Ja nyt, juuri tänään olen viikannut sinulle kaiken valmiiksi helpoksi ratkaisuksi, jotta voit vain kopioida kaiken.
Ja sitten sanoisin, että voisin helposti laskuttaa tästä tuhansia tai jopa kymmenen tuhatta euroa.
Ei. Minä en tee niin.
Koska jos voisin laskuttaa tästä helposti 10 000 euroa, tietenkin myös laskuttaisin tästä 10 000 euroa. 😁
Mutta ennen kuin kerron sinulle, paljonko tämä valmennus maksaa, kerron kuitenkin vielä yhden asian.
Käytin maalausliikkeemme markkinointiin 7 vuoden aikana yhteensä 766 258 euroa. Valtaosa siitä oli onneksi hyvää rahaa, joka tuli takaisin asiakkaiden (ja yhteensä reilun 19 miljoonan euron) muodossa. Mutta ikävä kyllä myös tuhlasin rahojamme kuusinumeroisen summan, eikä se summa ala edes ykkösellä.
Jos olisin silloin voinut osallistua tällaiseen valmennukseen, ja aloittaa heti opiskelemaan sitä, minkä tiedän nyt toimivan parhaiten, olisin säästänyt hävyttömän summan rahaa.
Tämän sanottuani kerron, paljonko hinta on. Valmennus maksaa 490 euroa + alv 24 %. Voit maksaa valmennuksen kerralla tai kolmessa osassa 3 x 179 € = 537 € + alv 24 %.
Aloita matkasi kohti tarjouspyyntöjen tuplaamista tästä
Tuplaa Tarjouspyyntösi -valmennus
Onko tällä valmennuksella takuuta?
Tiedän menetelmän toimivan 100 % varmuudella. Jos kuitenkin jostakin syystä tarjouspyyntöjen määrä ei tuplaannu tai edes parane, maksan rahasi takaisin.
(Homma toimii näin. Lähetät minulle sähköpostia, jossa kerrot haluavasi rahasi takaisin. Minä maksan rahasi mukisematta takaisin. No hard feelings, kuten tavataan sanoa.)
Aika tehdä päätös
Tämä sivu on pitkä, ja olemme melkein sen lopussa.
On siis aika tehdä päätös.
Jäätkö tekemään sitä samaa, mitä teet nyt? Jos teet näin, on todennäköistä, että mikään ei muutu maagisesti tulevaisuudessakaan.
Vai lähdetkö viemään käyttöösi takuuvarmaa menetelmää, joka on tuonut tarjouspyyntöjä kymmenien miljoonien eurojen edestä eri palvelualoilla, useiden vuosien ajan?
Kysymyksessä on sinun bisneksesi ja tulevaisuutesi.
Tee viisas päätös.
Terveisin,
Jatkuuko tämä sivu sittenkin?
Jos et ole vielä vakuuttunut siitä, että sinun kannattaa tehdä tämä investointi, ja lähteä tuplaamaan tarjouspyyntösi, ehkä vakuuttelu tämän jälkeen ei enää hirveästi auttaisi?
Mutta ymmärrän, että sinulla saattaa olla vielä jokin avoin kysymys mielessäsi.
Alapuolella on kysyttyjä kysymyksiä tähän valmennukseen liittyen. Jos et löydä vastausta sieltä, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected].