Palveluita myyvä yrittäjä!

Näin saat 30 % enemmän tarjouspyyntöjä samalla markkinointibudjetilla Mitattavan Markkinoinnin™ avulla. 

Hyvä yrittäjä, 

Jos olet palveluita myyvä yrittäjä, ja haluaisit parantaa radikaalisti markkinointisi tuloksia, minulla on sinulle hyviä uutisia. Lue siis eteenpäin.

Tiedän omasta 7 miljoonan maalausfirman pyörittämisen kokemuksella, kuinka vaikeaa yrityksen markkinoinnin pyörittäminen pahimmillaan voi olla.

Tarjouspyyntöjä ei tule tarpeeksi. Myyjät haluaisivat saada enemmän parempia tarjouspyyntöjä, eivätkä haluaisi ottaa puhelinta kouraan. 

Digimarkkinointitoimistosta on kyllä apua, mutta ei tarpeeksi. Välillä tuloksia tulee, välillä ei. 

Olet kenties kokeillutkin jo monenlaista. Bottia nettisivuilla, livechattia, tekoälyllä ohjattua hakukoneoptimointia, arvontaa, myyntivalmentajaa asiakashankinnan avuksi, ulkoista buukkauspalvelua… 

Osa asioista on saattanut auttaa saamaan tarjouspyyntöjä, tai sitten ei.

Suurin ongelmasi markkinoinnissa on se, että et ole varma, mitkä toimenpiteet tuottavat ja mitkä eivät. Markkinointi tuntuu vain isolta hähmäiseltä kokonaisuudelta. Ja vaikka saatkin budjetoitua yrityksessäsi melkein kaiken muun, markkinonnin osalta osaat oikeastaan katsoa vain vuoden lopuksi siihen käytetyt rahat ja saadut tarjouspyynnöt. 

Ehkä sinä tunnet nyt samalla tavalla kuin minä vuonna 2018. Markkinointi periaatteessa toimii, mutta jotakin siitä silti taitaa puuttua. 

Hahmottelin paperille, mitä kaikkea markkinointi yrityksessämme sisältää. Siitä oli vain haittaa, koska tehtävälista oli loputon.

Siitä oli vain haittaa, koska tehtävälista oli loputon. 

Mutta kun lopulta ymmärsin pohtia asiaa asiakkaan näkökulmasta, ymmärsin, että kokonaisuus on lopulta melko selkeä ja jopa ennakoitava. 

Siitä lähtien aloin kehittämään Mitattavan Markkinoinnin™ -menetelmää, jonka avulla autan asiakkaitani saamaan 30 % enemmän tarjouspyyntöjä samalla mainosbudjetilla. 

Mitattavan Markkinoinnin™ -menetelmäni perustuu kehittämääni yksinkertaiseen 4 askeleeseen, jonka taustalla on erilaistumistekijän löytäminen yrityksellesi. Mitattava Markkinointi™ toimii näin: 

  1. Löydät oikeanlaisia asiakasehdokkaita jopa 20 % edullisemmin kuin nyt. Autoin esimerkiksi Autokorjaamo Vepsäläistä tuomaan hänen kilpailutekijänsä mainoksiin, joilla hän tavoittaa potentiaaliset asiakkaansa, ja valmiiksi hyvät tulokset paranivat vielä 20 prosentilla.
  2. Saat jopa 2,5-kertaisesti useamman asiakasehdokkaan ottamaan yhteyttä paremmilta nettisivuilta, kuten asiakkaallani Omawatilla.  
  3. Käännät tarjouspyynnöt kaupoiksi aikaisempaa paremmin selkeän, osittain automatisoidun prosessin kautta.  
  4. Ja tärkeimpänä: Saat asiakkaasi ostamaan sinulta uudelleen myös myöhemmin. Jos myyt palvelua, jota ostetaan keskimäärin kerran elämässä, saat asiakkaasi suosittelemaan palveluasi ystävillesi. 

Kuten huomaat, menetelmässäni ei sinänsä ole mitään uutta tai epätavallista. Eikä siinä ole mitään maagista taikaakaan.

Kuten jo mainitsinkin: Eron tekee perinteiseen markkinointiin se, että yrityksesi kilpailuedusta tulee koko mitattavan markkinointisi ydin. Ja monessa tapauksessa myös se, että tiedät tarkalleen, kuinka paljon saat tuottoa takaisin jokaisesta markkinointiin laittamasta eurosta. 

Siksi sinun kannattaa markkinointia tehdessäsi tehdä markkinoinnistasi aina mitattavaa Sorosen markkinoinnin sääntö nro 1:n mukaan: Jos sitä ei voi mitata, sitä ei kannata tehdä. 

Jos haluaisit saada tämän menetelmän käyttöön siten, että toimin sinun osa-aikaisena markkinointipäällikkönä, lue eteenpäin.

Sorosen® Osa-aikainen Markkinointipäällikkö on

palveluita myyvälle yrittäjille tehty palvelu, jossa autan sinua ottamaan Mitattavan Markkinoinnin™ -menetelmän käyttöön ja tekemään 30 % paremmat tulokset markkinointiin samalla mainosbudjetilla kuin aikaisemmin. 

Tai jos et halua kasvattaa bisnestäsi, voin vaihtoehtoisesti auttaa sinua pitämään tulokset ennallaan, ja säästämään mainosbudjetistasi 30 %. 

Osa-aikaisena markkinointipäällikkönä työskentelen nimen mukaisesti osa-aikaisena markkinointipäällikkönä. 

Työni ei on aina yhdessä sopimiimme tavoitteisiin sidottua, ei esimerkiksi tuntipohjainen sopimus koskaan. Toisin sanoen jonakin kuukautena selviän vähemmillä tunneilla, joskus saan herätä parina aamuna muutamaa tuntia aikaisemmin, jotta tavoitteet toteutuvat. 

Osa-aikaisen markkinointipäällikönä teen sinulle 3 asiaa:

  1. Autan sinua luomaan yksinkertaisen, mitattavan markkinointisysteemin
  2. Autan sinua optimoimaan yksinkertaista, mitattavaa markkinointisysteemiä
  3. Opetan sinua henkilökohtaisesti tekemään yrityksesi markkinointia, jotta voit sopivan tilaisuuden tullen antaa minulle kenkää, ja hoitaa työn itse tai palkata markkinointiin sopivan henkilön. 

Miltä elämäsi näyttää vuoden päästä, kun olet ottanut Osa-aikaisen Markkinointipäällikön käyttöösi? 

Kun olet ottanut Osa-aikaisen Markkinointipäällikön ja sen mukana tulevan Mitattavan Markkinoinnin™ käyttöösi saat 30 % enemmän tarjouspyyntöjä samalla markkinointibudjetilla. 

Kaikki muu on vain pyrkimystä tähän tavoitteeseen. Erottuminen, kohderyhmän rajaaminen, klikkihinnat, paremmat nettisivut ja niin edelleen. 

Ja mitä edullisemmin hankit yrityksellesi parempia tarjouspyyntöjä, sitä parempaa bisnestä markkinointisi mahdollistaa sinulle. 

“Voinkohan luottaa tähän mieheen Osa-aikaisena Markkinointipäällikkönä?

On parempi, että et usko markkinoijaa itseään, vaan katsot, mitä hänen asiakkaansa sanovat. 

Olen käyttänyt yhteensä yli 404 000 euroa rahoja perinteisiin mainostoimistoihin ja mainoksiin ja kokeillut melkein kaikkea. Valitettavasti valtaosa mainostoimistoista keskittyy turhiin mittareihin tai nokkeliin sloganeihin ja tulokset ovat harvoin erityisen hyviä.

Miika on toista maata. Ei hänkään täydellinen ole, mutta kiinnostunut vain asioista, jotka tuo tuloksia ja joista saa parhaan tuoton sijoitettuun rahaan nähden.

Jussi Vepsäläinen

Yrittäjä

Autokorjaamo Vepsäläinen Oy

”Olemme saaneet yhteistyön myötä noin 40 % enemmän tarjouspyyntöjä samaan hintaan kuin aikaisemmin”

Paulus Kemppainen

Toimitusjohtaja

Omawatti

Valitettavasti en kuitenkaan voi auttaa kaikkia…

Sorosen® Osa-Aikainen Markkinointipäällikkö on palvelu, jollaista ei ole saatavilla mistään muualta koko Suomessa. Siksi asiakkaikseni hakeutuukin yrityksiä, jotka saavat jo hyviä tuloksia markkinoinnissaan, mutta jotka haluavat saada markkinointiinsa turbovaihteen päälle. 

Ennen kuin juttelemme lisää puhelimessa, pyydän sinua lukemaan seuraavan tarkasti. 

Osa-aikainen Markkinointipäällikkö sopii sinulle, jos 

  • ymmärrät, että tuloksia pitää tulla, mutta et odota kuuta taivaalta yhdessä viikossa
  • liikevaihtosi on vähintään 500 000 euroa
  • olet valmis käyttämään rahaa markkinointiin (jos et voi käyttää, sori, mutta sinulla ei ole bisnestä)

Osa-aikainen Markkinointipäällikkö taas ei sovi sinulle, jos

  • jos yrityksessäsi on jo markkinointipäällikkö
  • pyörität markkinointia ja bisnestä omien tai muiden mielipiteiden perusteella
  • et uskalla ottaa mitään riskiä asiakkaidesi suuntaan esimerkiksi takuun muodossa
  • et ole johdonmukainen
  • et ole sinnikäs

Entä kuinka paljon Osa-aikainen markkinointipäällikkö -palveluni maksaa?

Tehdään yksi asia selväksi. Koska teen merkittävästi parempia tuloksia takuutyönä, en tee sitä talkoohinnastolla. 

Siksi sanon suoraan, että et selviä palvelustani satasilla. 

Tietenkin fiksuna ihmisenä sinä et mieti niinkään hintaa sinänsä, vaan sitä, kuinka paljon avullani voisit hyötyä. Voisiko se olla jopa enemmän kuin lupaamani 30 %? 

Jos haluat keskustella Osa-aikaisen Markkinointipäällikön palvelusta kanssani puhelimessa, jätä yhteydenottopyyntö täyttämällä lomake alapuolella.  

Kysyn sinulta vielä muutaman tarkentavan kysymyksen sähköpostilla ennen puhelun varaamista. 

Odotan yhteydenottoasi innolla!

Terveisin,

Miika

Jätä yhteydenottopyyntö!

Yhteydenottolomake