Sorosen 10 uutta tarjouspyyntöä

Koska olet tällä sivulla, olet yksi niistä yrittäjistä, jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnin tärkeimmästä asiasta: Tuloksista.

Olenko oikeassa?

Hyvä. Lue eteenpäin.

Tein 10 uutta tarjouspyyntöä -tuotteen niille yrittäjille, jotka tarvitsevat kuumeisesti lisää tarjouspyyntöjä, mutta eivät ole varmoja, mikä olisi siihen oikea lääke.

Erilaisia ehdotuksia tulee kyllä viikottain tai jopa päivittäin.

Hakukoneoptimointia, Seo:a, Sem:miä, konversio-optimointia, sähköpostimarkkinointia, somemainontaa, digitaalista markkinointia ja niin edelleen. Mainitaan vielä perään tekoäly varmuuden vuoksi.

Kaikki lupaavat tietenkin lisää myyntiä, niin kuin minäkin.

Miksi sinun siis kannattaisi sitten olla kiinnostunut siitä, mitä tarjoan tällä sivulla?

Riippumatta alasta tai edes myytävästä tuotteesta, markkinointi noudattaa aina suurin piirtein samaa kaavaa: Ensin tavoitat potentiaalisia asiakkaita esimerkiksi mainoksella Googlessa. Osa mainoksen nähneistä klikkaa nettisivuillesi. Osa nettisivuilla käyneistä pyytää sinulta tarjouksen. Osa tarjouksen pyytäneistä ostaa sinulta kerran. Osa ostaneista ostaa sinulta toisenkin kerran ja osasta tulee kanta-asiakkaita.

Tällä tapahtumasarjalla on myös erilaisia nimiä, kuten myyntisuppilo, konversiopolku, funneli tai myyntitunneli. Tapahtumasarja näyttää tältä:

10 uutta tarjouspyyntöä -tuotteessani käyn läpi tämän suppilon, ja etsin löydösteni avulla sinulle vähintään 10 uutta tarjouspyyntöä.

Ymmärrän toki, että olet kuullut jonkun muunkin puhuvan hienoja suppiloista, systeemeistä tai strategiasta, mutta lopputulemana on vain iso lasku ja hähmäinen raportti, josta ei saa mitään selvää.

Siksi annan työlleni takuun, jota et yleensä saa mistään mainostoimistosta: Saat dokumentoidusti 10 uutta tarjouspyyntöä seuraavan kuukauden aikana.

Jos en saa sitä aikaiseksi, et maksa euroakaan.

Kuinka paljon 10 uutta tarjouspyyntöä maksaa?

10 uutta tarjouspyyntöä maksaa 490 €.

Edullista vai kallista?

Jos maksat yhdestä tarjouspyynnöstä tällä hetkellä 50 euroa, ja voit saada niitä lisää nostamalla budjettia Googlessa, on sanomattakin selvää, ettei sinun kannata tilata tätä tuotetta.

Mutta jos kilpailu alallasi on veristä, ja yksi tarjouspyyntö maksaa sinulle 150 euroa, taitaa olla hulluutta sulkea tämä sivu ja jättää tilaisuus käyttämättä.

Mutta ennen kuin painat tilaus-nappia, yksi asia.

En valitettavasti voi – enkä aina edes halua – auttaa kaikkia.

Haluan tehdä töitä pelkästään asiakkaiden kanssa, joille voin varmasti tehdä tuloksia.

Siksi pyydän lukemaan seuraavan tarkasti.

10 tarjouspyyntöä ei sovi sinulle, jos

  • et saa ollenkaan tarjouspyyntöjä tai niitä on alle 10 kuukaudessa
  • et käytä tai et ole valmis käyttämään rahaa markkinointiin
  • et ole panostanut markkinointiin aikaisemmin ollenkaan
  • haluaisit tinkiä hinnasta, koska sinun ei ole järkevää maksaa minulle pyytämääni summaa

10 tarjouspyyntöä sopii sinulle, jos

  • olet valmis käyttämään rahaa markkinointiin (yksi ehdotuksistani voi olla maksullinen mainonta)
  • yrityksesi kasvaa tai parantaa kannattavuutta
  • sinulla on aito halu tulla hyväksi markkinoijaksi ja voittaa kilpailijasi
  • mittaat nykyisiä tuloksiasi edes alkeellisella tasolla

Miten rahat takaisin -takuu toimii?

Jos et saa 10 uutta tarjouspyyntöä seuraavan kuukauden aikana, se osoittaa, että jostakin syystä en voisi auttaa sinua myöhemminkään.

Siinä tapauksessa kiitän sinua yhteistyöstä, ja maksan rahasi mutisematta takaisin tilillesi. Siitä ei jää huonoa fiilistä minulle, ja toivottavasti ei sinullekaan.

Joten:

Suljetko nyt tämän sivun, ja jatkat elämääsi kuten ennenkin?

Vai:

Päätätkö tarttua ehdotukseeni, ja ottaa itsellesi 10 laadukasta tarjouspyyntöä ilman mitään riskiä?

Seuraavat askeleet

  1. Täytä alapuolella oleva lomake
  2. Lähetän sinulle lomakkeen jälkeen kirjallisen tarjouksen, laskun ja kysymykset.
  3. Toimitan sinulle muutosehdotukseni.
  4. Nautit 10 uudesta tarjouspyynnöstä tai saat rahasi takaisin.

Jos olet valmis, täytä lomake alapuolella.

Yhteydenottolomake