Tuplaa kotisivuiltasi saadut yhteydenotot & tarjouspyynnöt – takuulla!

Jos pystyn tuplaamaan (tai jopa triplaamaan) nettisivujesi kautta tulevat yhteydenotot – olisitko kiinnostunut? 

Esimerkiksi eräs asiakkaani sai 2,5-kertaisen määrän tarjouspyyntöjä kotisivuiltaan muutosteni avulla. 

Miten tämä onnistui? 

Yksinkertaisesti parantamalla koko nettisivujen tärkeintä sivua: Laskeutumissivua. Eli puhun nyt sivusta, jolta asiakkaasi ottavat yritykseesi yhteyttä.

Asiakkaalleni Omawatille tehty muutos tärkeimmälle laskeutumissivulle tuotti yli tuplamäärän tarjouspyyntöjä.
Asiakkaalleni Sorcolorille tehty etusivun muutokset tuottivat 34 % enemmän tarjouspyyntöjä 19 päivän aikana.

Asiakkaani Autokorjaamo Vepsäläisen yhden sivun arvo nelinkertaistui yhdessä yrittäjän kanssa tekemämme uuden laskeutumissivun myötä.

Laskeutumissivuilla on siis vain yksi ainoa tehtävä: Tuottaa sinulla uusia, oikeanlaisia yhteydenottoja bisnekseesi 24/7 – samalla kun sinä hoidat asiakasprojekteja. 

Mutta yllättävänkin monien remontti-, korjaus- ja palvelyrityksien laskeutumisivut eivät pysty tähän. 

Miksi? 

Koska laskeutumissivut rakennataan alusta lähtien väärin. 

Melko usein ne tehdään vain hakukoneita varten. Eikä siinä sinänsä ole mitään vikaa. Hyvähän se on, että ihmiset löytävät sivuillesi. 

Mutta sen jälkeen ongelmat yleensä vasta alkaavat: Ihmiset tulevat sivuillesi. Lukevat sivuasi… mutta eivät ota yhteyttä, vaan häipyvät etsimään jotakin muuta vaihtoehtoa – kuten kilpailijaasi. 

Mitä hyötyä siitä on, jos yrityksesi löydetään netistä, mutta kukaan ei pyydä tarjousta? Tai jos saatkin tarjouspyynnön, se ei olekaan sopivalta asiakkaalta.

Niinpä. 

Siksi kehitin uuden palvelun: Laskeutumissivu Uusiksi. Jatka lukemista ja saat tietää kohta lisää… 

Siksi kehitin uuden palvelun:

Laskeutumissivu Uusiksi

Olet varmasti kuullut sanottavan useasti, että nettisivut ovat yrityksesi käyntikortti. Se on totta, mutta kuinka useasti joku on päättänyt ostaa joltakin tuotteen tai palvelun käyntikortin perusteella? 

Asiaa lähestytään siis yleensä väärästä päästä. 

Nettisivusi ovat se paikka, johon ohjaat ihmisiä etsimään ratkaisua heidän ongelmiinsa. Jos et pysty siellä kertomaan selvästi, minkä heidän ongelman ratkaiset paremmin kuin kilpailijat, he siirtyvät etsimään ratkaisua muualle. 

Taistelet ihmisten huomiosta kymmenien tuhansien muiden yritysten kanssa päivittäin. Sosiaalisen median adhd-algoritmit eivät helpota urakkaasi. 

Ihmisillä on satoja ongelmia ratkaistavana ja tarpeita tyydytettävänä. 

Siksi viestisi täytyy imaista lukemaan, ja toimimaan heti. Muussa tapauksessa sivustovierailijasi on kilpailijasi kassan luona laittamassa rahansa sinne. 

”Toistaiseksi 50 % enemmän tarjouspyyntöjä tärkeimmältä sivultamme. Vuoden aikana erot ovat satoja tarjouspyyntöjä”

Paulus Kemppainen

Omawatti

”Saimme etusivullemme 34 % paremmat tulokset Miikan avulla. Vuositasolla säästetyt eurot ovat kymmeniä tuhansia. Tai sitten samalla rahalla saamme satoja tarjouspyyntöjä enemmän”

Erik Yrjänä

Sorcolor

Esittelyssä: Laskeutumissivu Uusiksi

Sorosen® Laskeutumissivu Uusiksi on nimensä mukaisesti Laskeutumissivu, jonka kirjoitan uusiksi. 

Sen tavoite on saada parannettua sivusi konversioprosenttia. Se tarkoittaa siis yksinkertaisesti sitä, että jos aikaisemmin kaksi ihmistä sadasta eli 2 % sivusi kävijöistä on pyytänyt tarjouksen sinulta, tavoitteeni on saada nostettua prosentti lukemaan 3, 4 tai kenties vaikka 6. 

Sorosen® Laskeutumissivu Uusiksi tuottaa sinulle siis rahaa kahdella vaihtoehtoisella tavalla. 

Jos haluat saada bisneksesi kasvuun, saat enemmän uusia asiakkaita samalla mainosbudjetilla kuin aikaisemmin. 

tai 

Jos et voi ottaa lisää uusia asiakkaita, parempi sivu tuottaa sinulle saman verran uusia asiakkaita kuin nyt, mutta pienemmällä kävijämäärällä eli pienemmällä mainosbudjetilla. 

Kuulostaako järkevältä? 

Hyvä. 

Nyt saatat miettiä, miten minä voin kirjoittaa sinun tuotteestasi tai palvelustasi sinun asiakkaallesi, koska en tunne alaasi? 

Ennen Laskeutumissivun kirjoittamista teen huolellisen taustatyön yrityksestäsi ja kohderyhmästäsi. 

Pyydän sinua täyttämään taustatietolomakkeen, jonka pohjalta aloitan taustatyön tekemisen. 

Sen jälkeen hyppään asiakkaasi housuihin, jotta ymmärrän hänen ongelmansa, halunsa ja tarpeensa. 

Tutustun sinun yritykseesi ja tuotteeseesi. 

Taustatyön jälkeen yhdistän asiakkaasi ongelman ja ostohalun sinun tuotteesi tarjoamaan ratkaisuun ja hyötyihin. 

Sen jälkeen kirjoitan sivusi uusiksi, jonka jälkeen pääset nauttimaan tuloksista.

Aikajanalla projekti näyttää tältä: 

Alkukartoitus – Sopimus – Taustatietolomake – Oma taustatutkimukseni – Laskeutumissivun kirjoitus – Palautteen pyytäminen sinulta – Editointi – Sivun kirjoitus nettisivuillesi

Mutta toimiiko Laskeutumissivu Uusiksi sinulle?

Olisi mukava sanoa, että kirjoittamani Laskeutumissivu Uusiksi toimii joka alalla ihan missä tahansa.  

Haluan kuitenkin kristittynä perheenisänä olla 100 % rehellinen.

En voi auttaa kaikkia. 

Myyntisivu Uusiksi on kuin auton moottorin ohjelmointi kokonaan uudella ohjelmalla, ei täysi koneremontti loppuunajetun moottorinraadon tilalle. 

Jotta en tuhlaa omaa tai sinun kallisarvoista aikaa, pyydän että luet seuraavan tarkasti:

Laskeutumissivu Uusiksi ei toimi sinulle, jos

  • Yrityksesi on aivan alussa, ja sinulla ei ole ollenkaan myyntiä, tai sitä on tosi vähän. 
  • Et mittaa nykyisiä tuloksiasi.
  • Myyvä teksti on mielestäsi liian jenkkiä tai liian myyvää. Tai tekstin määrälle on olemassa jokin maksimimitta, jonka ihmiset näkemyksesi mukaan jaksavat lukea. 
  • Yrityksesi tai tuotteesi ei erotu kilpailijoistasi mitenkään. 
  • Olet valmis käyttämään epäeettisiä temppuja, kuten epätodellista niukkuutta, ikuisesti jatkuvia avajaistarjouksia, tai alennuksia normaalihinnoista, joilla kukaan ei ole koskaan ostanut sinulta. 
  • Et toimita asiakkaalle sitä mitä lupaat, tai et hyvitä kämmejäsi reilusti.
  • Olisit lopulta osannut itsekin kirjoittaa koko sivun uusiksi

Laskeutumissivu Uusiksi taas sopii sinulle, jos…

  • Ymmärrät, että myyvä teksti on myyvää tekstiä siksi, että se myy. 
  • Sivuillasi on tasaisesti liikennettä, ja tiedät nykyiset tuloksesi vähintään kolmen kuukauden ajalta 
  • Kehität markkinointiasi pitkäjänteisesti
  • Uskallat tehdä rohkean lupauksen asiakkaan ongelman ratkaisemisesta
  • Olet parempi tai vähintään erilainen kuin kilpailijasi
  • Sinulla on WordPress-pohjaiset nettisivut, tai valmis testityökalu

Kuinka paljon Laskeutumissivu Uusiksi maksaa?

Tiedän, että löydät markkinoilta jonkun, joka tekee sinulle vaikka koko nettisivusi uusiksi 500 eurolla.

Valitettavasti en ole kuitenkaan yksi heistä. 

Minun työni on parantaa laskeutumissivusi konversiota merkittävästi.

Jos se olisi 30 %, paljonko voisit saada vuodessa lisää liikevaihtoa? Kuinka paljon lakkaisit silloin menettämästä rahaa kilpailijoillesi? 

20 000 euroa? 200 000 euroa? 1 200 000 euroa? 

Myyntisivu Uusiksi maksaa 990 euroa. Se ei todellakaan ole halpa, mutta ymmärrät varmasti, miksi.

Parantuneet tulokset saavat hinnan näyttämään naurettavalta, tai et maksa mitään.

(Huom, älä soita ja kysy hinnasta alennusta. Sitä ei saa kukaan mistään syystä)

”Määrän lisäksi nettisivuilta saadut yhteydenotot ovat huomattavasti laadukkaampia ja saamme heidät asiakkaiksi aiempaa paremmin. Turhat kontaktit ovat minimissään, jolloin pystymme palvelemaan omia asiakkaitamme paremmin.”

Jussi Vepsäläinen

Autokorjaamo Vepsäläinen

Tuloksia takuulla, tai et maksa senttiäkään

Koska kirjoittamani Myyntisivu maksaa pomminvarmasti enemmän kuin tuntilaskutteisen freelance-kirjoittajan, sinun täytyy tietysti olla varma, että investointi on kannattava.  

Siksi saat työlleni takuun, jota tuskin saat mistään muusta mainostoimistosta. 

Jos tekemäni Myyntisivu Uusiksi ei maksa itseänsä takaisin seuraavan kuuden (6) kuukauden aikana, saat rahasi takaisin. 

Rahojen palauttaminen ei tietysti olisi minulle kovin mukavaa. 

Mutta vielä inhottavampaa sinun olisi jäädä ilman tuloksia kovien lupausten ja odotusten jälkeen. 

Asia ei ole tämän monimutkaisempi. Sinulla ei ole mitään riskiä, vaan kannan sen täysin puolestasi. 

Entä mitä jos tulokseni olisivat huonommat kuin nykyisen sivusi? 

Sitä varten teemme sivustasi aina A/B-testauksen, eli laitamme minun kirjoittaman sivun kilpailemaan nykyistä sivuasi vastaan. 

Vanha sivusi jää siis pohjalle, eikä mitään vahinkoa voi tapahtua.

Toimi heti tai hinta nousee

Hyvässä myyntitekstissä on aina lopussa jokin syy, miksi toimia heti. Melko usein se liittyy niukkuuteen tai hinnanousuun. 

Minäkään en tietysti pidä hintaani ikuisesti näin alhaalla, eikä kalenterissanikaan ole rajattomasti aikoja. 

Kysymys ei kuitenkaan ole nyt minusta, vaan sinun bisneksestäsi. 

Ja yksi asia on varma. Jos täytät “kriteerini”, voit ainoastaan voittaa Myyntisivu Uusiksi -palvelullani. 

Tuloksesi eivät käytännössä voi mennä alaspäin. Jos ne menevät ylöspäin, tienaat vähintään kolmessa kuukaudessa investointisi takaisin, jonka jälkeen paremmat tulokset satavat suoraan kassaasi. Myös ensi vuonna ja sitä seuraavana.

Joten, miten on?

Suljetko nyt tämän sivun, ja annat kaiken olla kuten ennenkin? Jätät rahat pöydälle, vaikka voisit laittaa ne omaan taskuusi? 

Vai otatko mieluummin nettisivuillesi paremmat tulokset vastaan ilman riskiä? 

Jos olet valmiina etenemään, täytä lomake alapuolella, niin pääsemme liikenteeseen. 

(Huom, tällä hetkellä työjononi on noin kahden kuukauden mittainen. Kannattaa siis toimia mieluummin vähän ajoissa, kuin sitten joskus myöhemmin, kun on jo hirvittävä kiire.

Terveisin,

Miika

Jätä yhteydenottopyyntö!

Yhteydenottolomake