Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys

Kyllästynyt arvailemaan, miten saisit lisää myyntiä ja asiakkaita?

Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys auttaa asiakkaat löytämään sinut ja haluamaan asiakkaiksesi.

Etkö ole varma, miten sinun kannattaisi hankkia asiakkaasi?

Eikö yksittäiset mainoskampanjat tuo tuloksia?

Pohditko, mihin sinun kannattaisi käyttää aikaasi asiakkaiden hankinnassa?

Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys kertoo, miten tavoitat asiakkaat, ja saat heidät etsimään sinua, sen sijasta että etsisit itse heitä.

”Mikä ihmeen myyntiputki?”

Myyntiputki tarkoittaa asiakkaan matkaa luoksesi siitä hetkestä, kun hän näkee sinut ensimmäisen kerran tai kuulee sinusta joltakin.

Kerron tässä esimerkkinä oman tarinani, miten löysin Marko Kuoppasalmen asiakkaaksi taisteltuani vuosia ylipainon kanssa. 

Yritin pitkään laihduttaa omin voimin, mutta en vain saanut tuloksia aikaiseksi. 
Törmäsin kerran Marko Kuoppasalmen Facebook-mainokseen, jossa myydään ilmaista verkkovalmennusta miehille sporttisen ja ympärivuotisen kesäkunnon saavuttamiseen. 
Mainoksen kärki oli vatsarullaus, ja siinä oli melko kova väite. Minua kiinnosti tietää, miten vatsarullauksen voi tehdä väärin. Lisäksi halusin lukea kansan syvien rivien kommentit, joita mainokseen oli kertynyt valtava määrä.

Vaihtokauppana sähköpostiosoitteesta sain melko suuren määrän informaatiota. Se oli mielestäni hyvä diili.

Ohjeet olivat mainioita ja kävivät järkeen. Mutta kuten aina ennenkin elämäntaparemonttia suunnitellessa, en saanut vietyä oppeja käytäntöön. 

Niinpä jatkoin elämääni kuten aina ennenkin. Yritin syödä mahdollisimman vähän, kunnes muutamien viikkojen taistelujen jälkeen luovutin ja nautin makuelämyksistä taas vailla kontrollia. 

Törmäsin myöhemmin Markon Äijät Kuntoon -verkkokurssin mainokseen Facebookissa. Koska olin klikannut aikaisempaa mainosta, Marko pystyi kohdistamaan tämän mainoksen minulle. 
Innostuin siitä, koska Joelin palaute oli niin vakuuttava. Tilasin kurssin samantien. Ajattelin, etten menetä mitään, koska kurssilla on rahat takaisin -takuu, jos en olisi tyytyväinen. 

Tämäkin kurssi jäi kuitenkin lojumaan sähköpostiin. En saanut itseäni taaskaan niskasta kiinni. 

Olin kuitenkin Markon sähköpostilistalla, jonne hän laittoi tasaisin väliajoin mielenkiintoista sisältöä. 
Kun Marko 4 kuukautta myöhemmin lähetti sähköpostiviestin otsikolla ”Tunnistatko itsesi laihduttajan vuosikierrosta?” tunsin kuinka rintaa puristaa. Viesti oli kuin minulle kirjoitettu. 

Ja kun Marko seuraavassa sähköpostissa kertoi muutaman paikan avautuneen henkilökohtaiseen valmennukseen, tartuin tarjoukseen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. 

Koska olin lukenut Markon materiaaleja jo yli puolen vuoden ajan, olin vakuuttunut että Marko on oikea henkilö auttamaan minua. Hänen ei tarvinnut myydä minulle mitään.

Sen sijaan minun täytyikin myydä itseni Markolle. Hakemuksen lähettämisen jälkeen jäin jännittämään, ottaako Marko minut siipiensä suojaan. 

Pääsin Markon valmennukseen ja tuloksia alkoi syntyä. 
(Ensimmäisiä viestejä etävalmennuksen alettua)

Erinomaisen myyntiputken salaisuus

4 kuukautta ennen päätymistä Markon asiakkaaksi en ollut koskaan kuullutkaan hänestä. 

Tiesin ongelmani, mutta en ollut varma, miten ratkaisisin sen. Olin nimittäin aiemmin ollut personal trainerin valmennuksessa, mutta valitettavasti projekti ei saanut minua tekemään pysyvää elämäntapamuutosta. 

Suhtauduin siitä syystä personal trainereihin vähän skeptisesti. 

Markon myyntiputken ensimmäisessä vaiheessa sain valmennuksen sähköpostiani vastaan. Jos olisin laittanut ne tiedot käytäntöön, olisin ratkaissut ongelmani itse. 

Siinä piileekin Markon myyntiputken salaisuus. Hän ei ensimmäisenä yrittänyt myydä minulle 10 kilon laihtumista tai elämäntapamuutosta, vaan antoi minulle ensin tietoa ilmaiseksi. 

Kun olin koukussa, hän alkoi hivuttaa minua askel askeleelta lähemmäksi itseään ja maksullisia palveluitaan. Loppuvaiheessa pyysin päästä hänen asiakkaakseen. 

Projekti onnistui. Elän nykyisin terveempänä, hyvinvoivana ja 19 kiloa kevyempänä. 
Olen Markon palveluksista syvästi kiitollinen. 

Jos oma myyntiputkesi ei toimi yhtä sulavasti, Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys kertoo, miksi asiakkaat eivät tule luoksesi – ja miten korjaat tilanteen, jotta saat helpommin uusia, sopivia asiakkaita ja voit lopettaa murehtimisen asiakashankinnasta.

Syvätähystys on 2 viikon mittainen projekti, jonka aikana selvitän, onko myyntiputkesi tukossa tai missä kohti asiakkaasi lakkaavat etenemästä luoksesi. 

Syvätähystys pohjautuu kehittämääni kysymyspatteristoon, johon pyydät sinulta vastaukset. 
Vastaustesi pohjalta ”hyppään asiakkaasi housuihin” ja alan käymään läpi hänen reittiä luoksesi. 

Kun olen löytänyt tukokset ja reiät myyntiputkessasi, raportoin löydökseni sinulle Kehitysvaiheen palaverissa. Saat sen päätteeksi valmiin raportin kehityskohteista, jonka perusteella pääset toteuttamaan kehitysehdotukset. 

Syvätähystyksen jälkeen saat liiketoimintaasi uutta vauhtia 3 eri tavalla. 


1. Saat lisää uusia asiakkaita

2. Saat myytyä lisää nykyisille tai aiemmin ostaneille asiakkaillesi

3. Saat pidettyä asiakkaasi pidempään


Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys EI ole mikään kädenlämpöinen  raportti ”laita asiakkaasi keskiöön” tai ”tuota asiakkaallesi lisäarvoa” -ohjeineen. 

Annan Syvätähystyksessä sinulle tarkat ja konkreettiset neuvot ja ohjeet, kuinka siloitat asiakkaan reitin luoksesi. 

Sen jälkeen voit lopettaa stressaamisen asiakkaiden hankkimisesta ja pitämisestä, kasvattaa liiketoimintaasi tai tehdä sama tulos entistä vähemmällä vaivalla. 

Miksi sinun kannattaisi ostaa tämä juuri minulta? 

Saatat saada ihan asiallisen analyysin myyntiputkestasi jostakin mainostoimistosta. On totta, että voit saada ihan asiallisen analyysin myyntiputkestasi jostakin mainostoimista. (Tosin se ehkä kulkisi jollakin strategia-nimellä)

Suurin ero tulee kuitenkin siitä, että syön itse samoja lääkkeitä, joita tarjoan asiakkailleni. En hanki asiakkaitani mitään muuta reittiä kuin omaa myyntiputkeani pitkin. Aina kun suhteeni asiakkaan kanssa alkaa, asiakas ottaa yhteyttä minuun.

Monet mainostoimistot myyvät kyllä asiakkailleen markkinointia, mutta tekevät oman asiakashankintansa esimerkiksi kylmäsoitoilla. Fiksuna ihmisenä ymmärrät, että sellainen on melko epäloogista.

Sen lisäksi olen saanut asiakkailtani paljon kiitosta siitä, että mietin todella ennakkoluulottomasti sitä, mikä myy. En kuulemani mukaan ole kiinnostunut palkinnoista, pokaaleista tai pilkkusäännöistä. 
Ja vaikka olenkin kiinnostunut sinun myyntiesi lisäämisestä, en asiakkaideni mukaan ole ”liero, joka myy vaikka äitinsäkin.” 

Tässä muutamia kommentteja, mitä he sanovat minusta:

”En varsinaisesti ole amatööri kirjoittamisessa, markkinnoinnissa ja myynnissä.  Olin silti kyllästynyt arvailemaan, miten asiakas löytäisi nopeammin luokseni. Sivustoni oli sliipattu konversiokone, ja olin käyttänyt materiaalien kirjoittamiseen todella paljon aikaa. Silti en ollut tuloksiin täysin tyytyväinen. Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys meni nopeasti maaliin ja olen lopputulokseen tyytyväinen. Nyt tiedän mihin paukkuni pistää ja aikaani ei mene turhaan haparointiin. Minulta säästyi tolkuton määrä tunteja ja massia, kun ei tarvitse säheltää sokkona menemään. Vahva suositus.”

Janne K. Jääskeläinen

Kassavirtakonsultti ja tietokirjailija

Janne K. Jääskeläinen Oy

”Saimme kokonaisanalyysin koko meidän myyntiprosessista ja nipun hyviä muutosehdotuksia, joista osan laitoimme jo heti käytäntöön. On joskus hyvä katsoa myynti prosessia ulkopuolisin silmin.
Suosittelen lämpimästi!”


Pauli Karhumaa, Ekokarhu Oy

Yrittäjä

Ekokarhu Oy


Kuten palautteista voit lukea, pystyn auttamaan asiakkaitani melko hyvin saamaan asiakkaat ottamaan heihin yhteyttä ja ostamaan heiltä.

Mutta ikävä kyllä…

Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys EI sovi sinulle, jos…
  • olet innokas uusille ideoille, mutta et vie niitä käytäntöön
  • ​etsit ”haluan rikkaaksi yhdessä yössä” -ratkaisua, etkä ole valmis tekemään pitkäjänteisesti töitä parempien tulosten eteen
  • haluat erottua kilpailijoistasi, mutta et uskalla tehdä sitä
  • ​liikevaihtosi on alle 200 000 euroa
Sorosen® Myyntiputken Syvätähystys sopii sinulle, jos…
  • uskallat testata uusia ideoita ja laittaa niitä käytäntöön
  • haluat erottua kilpailijoistasi ja uskallat tehdä sen
  • ​et pyöritä liiketoimintaasi kitisijöiden mielipiteiden mukaan
  • ​tuotteesi ja palvelusi on alasi parhaimmistoa
  • ​kehität toimintaasi pitkäjänteisesti
Paljonko tämä maksaa? 

Jos myyntisi sakkaa jatkuvasti, saatat menettää tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Tai jos mato koukussasi houkuttelee luoksesi vääränlaisia asiakkaita, tuhlaat energiasi ja voimasi heidän kanssa painimiseen. 

Myyntiputken Syvätähystys maksaa vain 490 euroa.  Saat Syvätähystysraportin 2 viikon kuluessa tilauksesta.  

Myyntiputken Syvätähystys etenee näin: 

1. Kun olet tilannut tuotteen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. 

2. Saat kysymyspatteriston sähköpostiisi 

3. Vastaat kysymyspatteriston kysymyksiin

4. Tutkimusvaihe: teen tutkimustyön, miten nykyinen myyntiputkesi toimii 

5. Kehitysvaihe: teen sinulle ehdotuksen myyntiputkesi korjaamiseen

6. Videotapaaminen: Esitän löydökseni sekä jatkotoimenpide-ehdotuksen

Mitä jos homma ei toimikaan? 

Mitä jos et koekaan Syvätähystystä hyödylliseksi? 
Jos Syvätähystys ei ole sinulle hyödyllinen tai et ole siihen tyytyväinen, saat rahasi takaisin. 
Asia todella on niin yksinkertainen. 

Olet selvästi kiinnostunut….
miten voisin auttaa sinua saamaan lisää myyntiä, katetta, uusia asiakkaita…


Jos siis olet tosissasi – kuten uskon että olet, koska olet yhä täällä – suosittelen sinua tarttumaan tähän tilaisuuteen nyt heti, ennen kuin teet mitään muuta. 

Voit toki jatkaa kuten aina ennenkin, ja odotella ihmeitä tapahtuvaksi. 


Homma lähtee liikkeelle täyttämällä tiedot alapuolen lomakkeelle.


(Huom! Jos jostakin syystä en voi auttaa sinua, ilmoitan siitä sinulle, enkä tietenkään lähetä laskua) 

Älä epäröi ottaa seuraavaa askelta nyt. 

Terveisin,
Miika 

Yhteydenottolomake

Vanhalta sivulta

”Olin kyllästynyt arvailemaan, miten asiakas löytäisi nopeammin luokseni.” 
Laita myyntiputkesi kuntoon ja auta asiakkaita tulemaan luoksesi askel askeleelta
Onko yrityksesi paras alallasi, mutta jokin myynnissä tökkii etkä nujerra kilpailijoitasi? 
Saatko kohtalaisesti asiakkaita, mutta joudut käyttämään valtavasti aikaa niiden hankkimiseen? 
Ovatko asiakkaasi vääränlaisia?
Etkö saa kerrottua tuotteidesi hyötyä tai niiden erilaisuutta kilpailijoihin verrattuna? 
Etkö ole ihan varma, miten kannattaisi käyttää aikasi asiakkaiden hankinnassa?

Jos jokin näistä ongelmista kuulostaa tutulta, lue eteenpäin.

”Mikä ihmeen myyntiputki?”

Myyntiputki tarkoittaa asiakkaan matkaa luoksesi siitä hetkestä, kun hän näkee sinut ensimmäisen kerran tai kuulee sinusta joltakin. 
Kerron tässä esimerkkinä oman tarinani, miten löysin Marko Kuoppasalmen asiakkaaksi taisteltuani vuosia ylipainon kanssa. 
Yritin pitkään laihduttaa omin voimin, mutta en vain saanut tuloksia aikaiseksi. 
Törmäsin kerran Marko Kuoppasalmen Facebook-mainokseen, jossa myydään ilmaista verkkovalmennusta miehille sporttisen ja ympärivuotisen kesäkunnon saavuttamiseen. 
Mainoksen kärki oli vatsarullaus, ja siinä oli melko kova väite. Minua kiinnosti tietää, miten vatsarullauksen voi tehdä väärin. Lisäksi halusin lukea kansan syvien rivien kommentit, joita mainokseen oli kertynyt valtava määrä.
(kuva alla)

Facebook-mainos, johon törmäsin Facebookissa

Vaihtokauppana sähköpostiosoitteesta sain melko suuren määrän informaatiota. Se oli mielestäni hyvä diili.
(kuva ilmaisen valmennuksen sisällöstä alla)

Ohjeet olivat mainioita ja kävivät järkeen. Mutta kuten aina ennenkin elämäntaparemonttia suunnitellessa, en saanut vietyä oppeja käytäntöön. 

Niinpä jatkoin elämääni kuten aina ennenkin. Yritin syödä mahdollisimman vähän, kunnes muutamien viikkojen taistelujen jälkeen luovutin ja nautin makuelämyksistä taas vailla kontrollia. 

Törmäsin myöhemmin Markon Äijät Kuntoon -verkkokurssin mainokseen Facebookissa. Koska olin klikannut aikaisempaa mainosta, Marko pystyi kohdistamaan tämän mainoksen minulle. 
Innostuin siitä, koska Joelin palaute oli niin vakuuttava. Tilasin kurssin samantien. Ajattelin, etten menetä mitään, koska kurssilla on rahat takaisin -takuu, jos en olisi tyytyväinen.  
(Kuva mainoksesta alla)

Tämäkin kurssi jäi kuitenkin lojumaan sähköpostiin. En saanut itseäni taaskaan niskasta kiinni. 

Olin kuitenkin Markon sähköpostilistalla, jonne hän laittoi tasaisin väliajoin mielenkiintoista sisältöä. 
Kun Marko 4 kuukautta myöhemmin lähetti sähköpostiviestin otsikolla ”Tunnistatko itsesi laihduttajan vuosikierrosta?” tunsin kuinka rintaa puristaa. Viesti oli kuin minulle kirjoitettu. 
(Kuva sähköpostiviestistä ”laihduttajan vuosikierto” alla)

Ja kun Marko seuraavassa sähköpostissa kertoi muutaman paikan avautuneen henkilökohtaiseen valmennukseen, tartuin tarjoukseen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. 
(Kuva sähköpostiviestistä alla)

Koska olin lukenut Markon materiaaleja jo yli puolen vuoden ajan, olin vakuuttunut että Marko on oikea henkilö auttamaan minua. Hänen ei tarvinnut myydä minulle mitään. 
Sen sijaan minun täytyikin myydä itseni Markolle. Hakemuksen lähettämisen jälkeen jäin jännittämään, ottaako Marko minut siipiensä suojaan. 
Pääsin Markon valmennukseen ja tuloksia alkoi syntyä. 
(Ensimmäisiä viestejä etävalmennuksen alettua)